
Иначе всяко дете дето се е возило на влакчето знае с каква скорост се движи и че не трябва да се пресича, както учителките накараха децата.
Нищо не се мери, няма нужда да знаеш дължина на вагоните, да определяш дължина на композицията, което установих, че не можеш.

Няма нужда да се мери време от видеото, което установих, че не можеш.

Няма нужда да се четат закони и да се дават тълкувания, щото Marto установи, че не правиш разлика между охраняем и неохраняем жп прелез.
Установих, че не можеш да се справиш с елементарни сметки на ниво второкласник,.
То, ако можеше нямаше да те пратят в серж колежа и да те направят фатмак - там пращаха такива дето не ставаха и за оператор на биологична единица/говедар в ТКЗС-то
![Evil ]:)](./images/smilies/emoticon-0116-evilgrin.gif)